Sukuesineet

Sukuseura on suunnitellut vuosien kuluessa useita erilaisia sukuesineitä, joissa suvun tunnus esiintyy. Kaikkia sukuesineita ja kirjoja myydään sukuseuran jäsenille postimyyntinä ja suvun tapaamisissa sekä erikseen ilmoitettavien tapahtumien ja sukukammareiden yhteydessä.

Tiedustelut ja tilaukset taloudenhoitajalta: Pirjo Koivumäki, yhteystiedot Toimihenkilöt -sivulta, email: pirjo.koivumaki@japo.fi.

Rintamerkki Rintamerkki ja solmioneula. Pedersören sukujuhlilla julkistettiin taidemaalari Aira Niemi-Pynttärin suunnittelema rintamerkki, jossa on kuvattuna "keisarin" kruunu. Rintamerkin hinta kuvan lahjapakkauksessa on 10 e + postituskulut.

Digikirja ja sen ylläpito Sukuseuran hallitus on päättänyt, että digitaalinen kirja jää pysyväksi osaksi sukuseuran toimintaa siten, että nyt elokuussa 2015 on julkistettu Sukukirja Ib:n lukemisto ja siihen liittyvä sukutietokanta eli Vilppu Keisarista 8 sukupolvea eteenpäin. Sukutaulut on rakennettu siten, että niiden selaileminen on yksinkertaista ja tauluissa pystyy liikkumaan henkilöstä toiseen. Tulevana vuonna webbikirjaa laajennetaan seuraavalla sukukirjalla kunnes kaikki sukukirjat on digitalisoitu. Muodostetaan laajan tietokannan, joka ulottuu mahdollisimman lähelle nykypäivää ottaen kuitenkin lainsäädännön huomioon.

Jäsenet: 10 € digikirjamaksu
Muu kuin jäsen: 25 €

Jäsenkortti. Sukuseuralla on vuosijäseniä ja ainaisjäseniä. Jäsenkortin saa pyynnöstä ja se toimitetaan postitse. Jäseneksi liittymisestä löytyy tietoa täältä.